Een nieuwe weg


Vandaag is mijn laatste werkdag bij Lemarco. Na zes boeiende jaren aan de zijde van Patrick, las ik nu bewust een sabbatperiode in. Dit biedt me enerzijds meer tijd voor mijn gezin, maar schenkt me ook de vrijheid om te ontdekken in welke sector ik mijn toekomstige carrière wil uitbouwen.

Als afscheid wens ik Patrick, die meer mentor was dan baas, van harte te bedanken. Hij wist wanneer hij moest sturen en vrijlaten en hield steeds rekening met mijn persoonlijke noden. Mijn sympathieke opvolgster, Catherine, mag zich gelukkig prijzen.

Daarnaast wil ik ook onze klanten bedanken voor de bijzonder fijne samenwerking en de vele boeiende locaties waar ik interviews mocht afnemen. Ik heb dankzij jullie veel bijgeleerd over de uitdagingen van grote en kleine ondernemingen in uiteenlopende sectoren. Het gaat jullie goed!

Tot ziens,

Veerle

